Kurumsal Eğitimler
Workshop Takvimi
Dijital Reklamcılık Uzmanı
İhtiyaç duyduğunuz roller için fiyatlandırma, işe alım modelleri ve maaş aralıkları hakkında bilgi almak için yandaki formu doldurun.
Bizimle iletişime geçin
*
*
*
*
*
*
*

Dijital Reklamcılık Uzmanı

444 1 476
EĞİTİM İÇERİĞİ

Genel Bilgi

Bu eğitimde uygulamalı olarak Google Ads hesabı oluşturacak, Google reklamcılığının stratejik noktaları ve yönetim araçları ile ilgili tüm detayları öğrenecek ve iki günlük eğitim boyunca kampanya oluşturmayı deneyimleyeceksiniz.

 

Elde edeceğiniz kampanya sonuçlarıyla; işletmenizin daha çok telefon araması almasını sağlamak, mağaza ziyaretlerini artırmak veya kullanıcıları web sitenize çekmek hedeflerinize ulaşabileceksiniz.

Genel Bilgi
Google Ads Hesabı Oluşturma

Website trafik kanalları ve bu kanallar içerisinde Google Ads'in önemi

Website trafik kalitesi kavramları ve önemli

Google Ads Hesabının kurulması

Faturalandırma, saat ayarları

Google Adwords Reklam ve Kampanya Oluşturma

Google Adwords Reklam Türleri ( Metin, Görsel, Video )

Kampanya > Reklam Grubu > Reklam > Anahtar kelime yapısı ve stratejinin bu yapıya göre şekillendirilmesi

Google ads arama ağı kampanyası açılması

Lokasyon, dil ve cihaz hedeflemeleri

Tarih ve saat ayarlamaları

Google ads reklam uzantıları ve kullanımı

Arama ağı anahtar kelime eşleme seçenekleri ve sektörlere göre eşleme seçeneklerinin örneklenmesi

Kalite puanı kavramı ve kalite puanı yükseltme teknikleri

Reklam metni yazarken dikkat edilmesi gerekenler

Google Ads Bütçeler ve Teklifler

Teklif stratejileri ve seçimi

Günlük bütçe belirlenmesi

Otomatik ve Manuel teklif stratejileri

Google Ads Metrikleri, Kullanılan Raporlar ve Araçlar

Google ads içerisinde en çok kullanılan metrikler ve anlamları

Arama terimi raporu kullanımı ve negatif anahtar kelime

Açık arttırma raporu kullanımı ve metrik anlamları

Anahtar kelime planlayıcı kullanımı

Reklam önizleme ve teşhis aracı kullanımı

Google Ads Dönüşüm

Google ads dönüşüm kavramı

Google ads dönüşüm kurulurken dikkat edilmesi gereken ayarlar

Genel Bilgi

Bu eğitimde uygulamalı olarak Google Ads hesabı oluşturacak, Google reklamcılığının stratejik noktaları ve yönetim araçları ile ilgili tüm detayları öğrenecek ve iki günlük eğitim boyunca kampanya oluşturmayı deneyimleyeceksiniz.

 

Elde edeceğiniz kampanya sonuçlarıyla; işletmenizin daha çok telefon araması almasını sağlamak, mağaza ziyaretlerini artırmak veya kullanıcıları web sitenize çekmek hedeflerinize ulaşabileceksiniz.

Google Ads Hesabı Oluşturma

Website trafik kanalları ve bu kanallar içerisinde Google Ads'in önemi

Website trafik kalitesi kavramları ve önemli

Google Ads Hesabının kurulması

Faturalandırma, saat ayarları

Google Adwords Reklam ve Kampanya Oluşturma

Google Adwords Reklam Türleri ( Metin, Görsel, Video )

Kampanya > Reklam Grubu > Reklam > Anahtar kelime yapısı ve stratejinin bu yapıya göre şekillendirilmesi

Google ads arama ağı kampanyası açılması

Lokasyon, dil ve cihaz hedeflemeleri

Tarih ve saat ayarlamaları

Google ads reklam uzantıları ve kullanımı

Arama ağı anahtar kelime eşleme seçenekleri ve sektörlere göre eşleme seçeneklerinin örneklenmesi

Kalite puanı kavramı ve kalite puanı yükseltme teknikleri

Reklam metni yazarken dikkat edilmesi gerekenler

Google Ads Bütçeler ve Teklifler

Teklif stratejileri ve seçimi

Günlük bütçe belirlenmesi

Otomatik ve Manuel teklif stratejileri

Google Ads Metrikleri, Kullanılan Raporlar ve Araçlar

Google ads içerisinde en çok kullanılan metrikler ve anlamları

Arama terimi raporu kullanımı ve negatif anahtar kelime

Açık arttırma raporu kullanımı ve metrik anlamları

Anahtar kelime planlayıcı kullanımı

Reklam önizleme ve teşhis aracı kullanımı

Google Ads Dönüşüm

Google ads dönüşüm kavramı

Google ads dönüşüm kurulurken dikkat edilmesi gereken ayarlar

KİMLER KATILMALI

KİMLER KATILMALI

KOBİ (Küçük ve orta büyüklükteki işletmeler) 'in sahipleri ve yöneticileri
Şirketlerin pazarlama departmanı çalışanları ( marka uzmanları, pazarlama uzmanları, reklam uzmanları)
Google Adwords reklamlarıyla ilgili pozisyonlarda çalışmak isteyenler
Dijital pazarlama alanında kariyer hedefi olanlar
Çalıştığı alanın yanında farklı disiplinlerden de bilgi sahibi olmak isteyenler


Startuplar, büyümeyle ilgili küçük ekiplere sahip olan şirketler Bu eğitim Google Adwords eğitimlerinin ilki olduğundan farklı alan ve disiplinlerden herkes için açık bir eğitimdir. Herhangi bir katılım ön koşulu bulunmamaktadır.

SIKÇA SORULAN SORULAR
SIKÇA SORULAN SORULAR
Program kimler için uygundur, katılım şartları nelerdir?

KOBİ (Küçük ve orta büyüklükteki işletmeler) 'in sahipleri ve yöneticileri
Şirketlerin pazarlama departmanı çalışanları ( marka uzmanları, pazarlama uzmanları, reklam uzmanları)
Google Adwords reklamlarıyla ilgili pozisyonlarda çalışmak isteyenler
Dijital pazarlama alanında kariyer hedefi olanlar
Çalıştığı alanın yanında farklı disiplinlerden de bilgi sahibi olmak isteyenler

 Startuplar, büyümeyle ilgili küçük ekiplere sahip olan şirketler Bu eğitim Google Adwords eğitimlerinin ilki olduğundan farklı alan ve disiplinlerden herkes için açık bir eğitimdir. Herhangi bir katılım ön koşulu bulunmamaktadır.

Doküman paylaşımı yapılacak mı ?

Eğitiminizin ardından program koordinatörlüğü tarafından materyal paylaşımı gerçekleştirilecektir.

 

Eğitim sonunda sertifika verilecek mi ?

Mindset Institute tarafından düzenlenen Google Reklamcılığı Eğitimini tamamlayan tüm katılımcılarımıza katılım sertifikası verilecektir.

 

Ödeme ve kayıt koşulları nelerdir?

Kayıt işlemlerinizi online sistem üzerinden tamamlayabilirsiniz. Online ödeme sistemi 7/24 hizmet vermektedir.

Üyelik oluşturarak giriş yaptıktan sonra farklı ödeme seçeneklerinden sizin için en uygun olanı seçebilir ve satınalma işleminizi tamamlayabilirsiniz.

Satınalma işlemini tamamladığınızda kaydınız gerçekleşir ve tarafınıza gerekli evraklarla ilgili bilgilendirme maili gönderilir.

Eğitim kurumumuza özel olarak planlanabilir mi ?

Eğitim programı, kurumların farklı ihtiyaçları ve gelişim hedefleri doğrultusunda yeniden tasarlanarak uygulanabilmektedir.

Kurumunuza yönelik talebi iletmek için aşağıda yer alan kurumsal eğitim başvurusu formunu doldurabilir, sizin için en uygun teklifi alabilirsiniz.