İşe Alım
Hakkımızda Hizmetler
444 1 476
Müşteri Hizmet Yönetimi Eğitimi
İhtiyaç duyduğunuz roller için fiyatlandırma, işe alım modelleri ve maaş aralıkları hakkında bilgi almak için yandaki formu doldurun.
Bizimle iletişime geçin
*
*
*
*
*
*
*
DÖNEM
TARİH
GÜNLER
SÜRE
KONTENJAN
LİSTE FİYATI
PROGRAM ÜCRETİ
GROWTH ÜYE ÜCRETİ
/
.00 TL + KDV .00 TL + KDV

Müşteri Hizmet Yönetimi Eğitimi

444 1 476
EĞİTİM İÇERİĞİ

Eğitim İçeriği

Bu eğitim ile müşteri hizmet yönetim süreçleri hakkında uçtan uca bilgi verilmektedir. Müşteri hizmetleri standartlarını etkin şekilde ölçerek müşteri beklentilerine uygun bir strateji geliştirebilme konusunda bilgi sahibi olacaksınız. Ayrıca eğitim ile hizmet ve süreç tasarımını oluşturup farklı müşteri gruplarına uygun çözümle sağlayabilme, geri bildirim sistemlerinin tasarlanıp hizmet standartlarına uygun aksiyon planlarının oluşturulması konuları da ele alınacaktır.  Eğitim sonunda hizmet yönetimine katkı sağlayan teknolojiler hakkına bilgi sahibi olup iş süreçlerinize entegre edebileceksiniz.

Eğitim İçeriği
Müşteri Hizmet Yönetiminin Şirket İçindeki Yeri ve Önemi
  • Stratejik ve Operasyonel Faaliyetler İçinde Hizmet Yönetimi
  • Çözüm Geliştirme Çalışmaları ve Hizmet Yönetimi
Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Hizmet Yönetimi İlişkisi
  • CRM’in Sonraki Aşaması Olarak Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • Hizmet Yönetiminin Deneyim Oluşturmaya Katkıları
Hizmet Tasarımı ve Hizmet Planı (service blueprint)
  • Müşteri Yolculuğu Yönetimi ve Hizmet Tasarımı
  • Bir İletişim ve Kavrama Aracı Olarak Hizmet Planı
Hizmet Yönetim Döngüsü (Altı Sigma metoduna göre)
  • Tanımla, Ölç, Analiz Et, İyileştir, Kontrol Aşamaları
Hizmet Standartlarının Oluşturulması
  • Standartların Üç Boyutu: Zamanlama, Tamlık, Doğruluk
Mükemmel Hizmetin Önündeki Bariyerler
  • Yapısal, Teknolojik, Politik, Kaynak Tabanlı, Teknoloji Tabanlı, İnsan Tabanlı Bariyerler
  • Bariyerleri Aşma Metotları
Zor Müşterilerle Başa Çıkma
  • Zor Müşteri Kategorileri
  • Kategorilerine Göre Müşterileri Yönetme Yaklaşımları
Hizmet Yönetimine Katkı Veren Teknolojiler

Saha Servisi, Chat Bot, Çağrı Merkezi, IVR, Mesajlaşma Yazılımları

Hizmet Yönetiminden Dünya Klasında Örnekler ve Püf Noktaları
KİMLER KATILMALI

KİMLER KATILMALI

Pazarlama ve servis departmanı çalışanları

Pazarlama ve servis departmanı yöneticileri

Pazarlama alanında kariyer hedefi olan kişiler

 

KURUMSAL BAŞVURU
Sıfır riskli işe alım. İşe alım yapmazsanız hiçbir ücret ödemezsiniz.