İşe Alım
Hakkımızda Hizmetler
444 1 476
ITIL® Uygulama Eğitimi
İhtiyaç duyduğunuz roller için fiyatlandırma, işe alım modelleri ve maaş aralıkları hakkında bilgi almak için yandaki formu doldurun.
Bizimle iletişime geçin
*
*
*
*
*
*
*

ITIL® Uygulama Eğitimi

444 1 476
EĞİTİM İÇERİĞİ

Genel Bilgi

  • Kurs, ITIL 4 yaşam döngüsünde kullanılan kavramları, dilleri, en iyi uygulamaları ve süreçleri anlamanıza yardımcı olacaktır.

 

  • ITIL'in hizmet yönetimi çerçevesindeki temel kavram ve yaklaşımlarını öğreneceksiniz. 

 

  • Modern teknolojileri ve operasyonel süreçleri nasıl geliştireceğinizi anlayacaksınız.

 

Genel Bilgi
Hizmet Öğeleri
  • Hizmetler, Sonuçlar ve Hizmet Yönetimi
  • Müşteriler, Değer ve Maliyet
  • Risk – Müşteri Görünümü
  • Risk – Servis Sağlayıcı Görünümü
ITSM İlkeleri
  • Rehber ilkeler
  • Değere Odaklanmak
  • Yalın Yedi Atık (Muda)
  • Deneyim için Tasarım
  • Bütünsel Çalışmak
  • Yinelemeli İlerleme (Scrum/Agile)
  • Doğrudan Gözlem – Gemba
  • Şeffaflık
  • İşbirliği 
  • Yol Gösterici İlkelerin Uygulanması
  • CSI Yaklaşımı
  • CSI Adımları – Amaç ve Ana Çıktılar
    • Adım 1 - Vizyon nedir?
    • Adım 2 - Şimdi Neredeyiz?
    • Adım 3 - Nerede olmak istiyoruz?
    • Adım 4 - Oraya nasıl gideceğiz?
    • Adım 5 - Oraya ulaştık mı?
    • Adım 6 - Momentum Nasıl Korunur?
  • CSI Kaydı
Temel Yetkinlikler
  • Anahtar Yetkinlikler 1: Metrikler ve Ölçüm
  • Rapor Tasarımı
  • Rapor Tasarımı – Değere Odaklanma
Temel Yetkinlikler 2: İletişim
  • İletişim İlkeleri
  • İletişim – İki Yönlü Bir Süreç
  • İletişim – Teknikler
  • Zamanlama ve Sıklık Konusu
  • İletişim – İşbirliği
  • Duygusal Tepki nedir?
Temel Yetkinlikler 3: Organizasyonel Değişim Yönetimi
  • Organizasyonel Değişiklik Yönetimi (OCM)
  • OCM Araçları
  • Geçiş Aşamaları
  • William Bridges'in 3 Aşaması
  • Duygusal Değişim Döngüsü
  • Duygusal Değişim Döngüsünü Yönetmek
  • OCM için Temel Faaliyetler
  • Değişim Yönetimi - John Kotter
  • Aciliyet Duygusu Yaratma
  • Paydaşları Yönetme
  • Paydaş Haritası
  • Paydaşlarla Çalışma
  • Sponsorları Yönetme
  • Sponsor Şeması
  • Sponsor Yönetimi
  • COBIT ve Uygulama
  • OCM Teknikleri
  • Egzersiz yapmak
CSI Yaklaşımını Uygulamak
  • İlkeleri ve Anahtar Yetkinlikleri Bütünsel Olarak Kullanmak
  • Temel İlkeler
  • Anahtar Yetkinlikler
  • CSI Yaklaşımı
PROGRAM HEDEFİ

PROGRAM HEDEFİ

ITIL® 4, değer odaklı uygulamalara ve BT Hizmetlerinin optimizasyonuna yenilenmiş bir odaklanma sunan, dünyanın en popüler BT Hizmet Yönetimi çerçevesinin en son güncellemesidir. 

Bu kurs, ITIL 4'e bir giriş olarak tasarlanmıştır ve katılımcıların yeni hizmet yönetimi zorluklarını ele almalarını ve modern teknolojinin potansiyelinden tam olarak yararlanmalarını amaçlar. Bu gelişmelerin hızı nedeniyle, ITIL® en iyi uygulama yöntemi olarak giderek daha değerli hale geliyor. 

Bu kursu alarak ITIL® çerçevesi hakkında geniş kapsamlı bir anlayış kazanacak ve teknolojide etkin ürün ve hizmetlerin yaratılması, sunulması ve sürekli iyileştirilmesi için uçtan uca bir işletim modeli aracılığıyla BT hizmet yönetimini kurgulayacaksınız.

ITIL® 4 ile  bir BT hizmet yönetim sisteminin nasıl kurulacağına dair genel bir bakış açısı sağlayacaktır.

KİMLER KATILMALI

KİMLER KATILMALI

ITIL® 4 eğitim kursu, ITIL® çerçevesi hakkında temel bir anlayış edinmek isteyen herkes için tasarlanmıştır.

KURUMSAL BAŞVURU
Sıfır riskli işe alım. İşe alım yapmazsanız hiçbir ücret ödemezsiniz.