SONRAKİ DÖNEMLER
Eğitim bütçenizi ve diğer detayları düzenlemek için diğer dönemlerin bilgisine ihtiyaç duyabileceğinizi düşündüğümüzden dolayı bu bilgileri sizinle paylaşıyoruz. Aşağıda sonraki dönemlerin başlangıç tarihlerini görebilirisiniz.
Yeni Dönem
11 EKİM 2025
ISO 10002:2018 Müşteri Memnuniyeti / Şikayet Yönetimi Sistemi
Kontenjan : 25 / 15
Yeni Dönem
29 KASIM 2025
ISO 10002:2018 Müşteri Memnuniyeti / Şikayet Yönetimi Sistemi
Kontenjan : 25 / 11
Yeni Dönem
13 ARALIK 2025
ISO 10002:2018 Müşteri Memnuniyeti / Şikayet Yönetimi Sistemi
Kontenjan : 25 / 11
Yeni Dönem
24 OCAK 2026
ISO 10002:2018 Müşteri Memnuniyeti / Şikayet Yönetimi Sistemi
Kontenjan : 25 / 11