İşe Alım
Hakkımızda Hizmetler
444 1 476
ISO 10002:2018 Müşteri Memnuniyeti / Şikayet Yönetimi Sistemi
İhtiyaç duyduğunuz roller için fiyatlandırma, işe alım modelleri ve maaş aralıkları hakkında bilgi almak için yandaki formu doldurun.
Bizimle iletişime geçin
*
*
*
*
*
*
*
DÖNEM
TARİH
GÜNLER
SÜRE
KONTENJAN
LİSTE FİYATI
PROGRAM ÜCRETİ
GROWTH ÜYE ÜCRETİ
Yeni Dönem
11.10.2025
Cmt 10:00 / 17:00
6
25 / 15
4200.00 TL + KDV 4200.00 TL + KDV
Yeni Dönem
29.11.2025
Cmt 10:00 / 17:00
6
25 / 11
4200.00 TL + KDV 4200.00 TL + KDV
Yeni Dönem
13.12.2025
Cmt 10:00 / 17:00
6
25 / 11
4200.00 TL + KDV 4200.00 TL + KDV
Yeni Dönem
24.01.2026
Cmt 10:00 / 17:00
6
25 / 11
4200.00 TL + KDV 4200.00 TL + KDV

ISO 10002:2018 Müşteri Memnuniyeti / Şikayet Yönetimi Sistemi Yeni Dönem

444 1 476
EĞİTİM İÇERİĞİ

Genel Bilgi

Bu eğitimin amacı; katılımcılara müşteri şikayetlerinin yapıcı şekilde ele alınması, analiz edilmesi ve sistemli bir şekilde yönetilmesi yaklaşımını kazandırmaktır.

Genel Bilgi
ISO 10002 Standardının Yapısı
Müşteri Geri Bildirimi Alma Teknikleri
Şikayetlerin Analiz Edilmesi
Takip ve Kapatma Sistematiği
Raporlama ve Memnuniyet Ölçümü
KAYIT ve ÖDEME

KAYIT ve ÖDEME

Bilgi ve Kayıt için lütfen form bilgilerini eksiksiz doldurun. En kısa zamanda size dönüş yapıp gerekli işlemlerle ilgili olarak bilgi verilecektir.

Ödeme Seçenekleri:

Kredi Kartıyla Peşin Ödeme

Kredi Kartına Taksitli Ödeme ( Online / Bonus – Maximum – Paraf – World )

EFT / Havale ile ödeme.

SIKÇA SORULAN SORULAR
SIKÇA SORULAN SORULAR
Program kimler için uygundur?

Müşteri ilişkileri sorumluları, kalite uzmanları, hizmet yöneticilerinin katılımı uygundur.

 

Eğitim sonunda katılımcıların kazanımları nelerdir?

Müşteri memnuniyetini arttırmaya yönelik sistem kurulumu.
Şikayet verilerinin analiz edilmesi.
Geri bildirimlerden öğrenme ve iyileştirme.
ISO standartlarıyla uyumlu, çevresel ve sosyal etkileri de dikkate alan şikayet yönetimi.

Programda doküman paylaşımı yapılacak mıdır?

Eğitiminizin başladığı hafta itibariyle materyal paylaşımları gerçekleştirilecektir.

Eğitim sonunda sertifika alacak mıyım?

Eğitim sonunda gerçekleştirilen sınavda başarı sağlayan katılımcılar Mindset Institute onaylı katılım sertifikası almaya hak kazanacaktır.

Program da %70 devam koşulu bulunmaktadır.

Ödeme ve kayıt koşulları nelerdir?

Kayıt işlemlerinizi online sistem üzerinden tamamlayabilirsiniz.

Üyelik oluşturarak giriş yaptıktan sonra farklı ödeme seçeneklerinden sizin için en uygun olanı seçebilir ve satın alma işleminizi tamamlayabilirsiniz.

Satınalma işlemini tamamladığınızda kaydınız gerçekleşir ve tarafınıza gerekli evraklarla ilgili bilgilendirme maili gönderilir. Online ödeme sistemi 7/24 hizmet vermektedir.

Eğitim kurumsal olarak bize özel planlanabilir mi?

Eğitim programı, kurumların farklı ihtiyaçları ve gelişim hedefleri doğrultusunda yeniden tasarlanarak uygulanabilmektedir.

Kurumunuza yönelik talebi iletmek için aşağıda yer alan kurumsal eğitim başvurusu formunu doldurabilir, sizin için en uygun teklifi alabilirsiniz. 

SONRAKİ DÖNEMLER

SONRAKİ DÖNEMLER

Eğitim bütçenizi ve diğer detayları düzenlemek için diğer dönemlerin bilgisine ihtiyaç duyabileceğinizi düşündüğümüzden dolayı bu bilgileri sizinle paylaşıyoruz. Aşağıda sonraki dönemlerin başlangıç tarihlerini görebilirisiniz.
Yeni Dönem
11 EKİM 2025
ISO 10002:2018 Müşteri Memnuniyeti / Şikayet Yönetimi Sistemi
Kontenjan : 25 / 15
Yeni Dönem
29 KASIM 2025
ISO 10002:2018 Müşteri Memnuniyeti / Şikayet Yönetimi Sistemi
Kontenjan : 25 / 11
Yeni Dönem
13 ARALIK 2025
ISO 10002:2018 Müşteri Memnuniyeti / Şikayet Yönetimi Sistemi
Kontenjan : 25 / 11
Yeni Dönem
24 OCAK 2026
ISO 10002:2018 Müşteri Memnuniyeti / Şikayet Yönetimi Sistemi
Kontenjan : 25 / 11
KURUMSAL BAŞVURU
Sıfır riskli işe alım. İşe alım yapmazsanız hiçbir ücret ödemezsiniz.